E-mail marketing
Με το σχεδιασμό και την αποστολή newsletter, βοηθάμε την κάθε επιχείρηση να χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά το e-mail marketing, ώστε να επικοινωνήσει με τους υπάρχοντες πελάτες της, αλλά και να αποκτήσει καινούριους.
Μετά από ανάλυση του προφίλ και των αναγκών του κοινού στο οποίο στοχεύουμε, καθώς και επεξεργασία των δεδομένων και των ιδιαιτέρων ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της επιχείρησης, καθορίζεται η δομή του newsletter.
TΑ ΒΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ:
1. Ανάλυση του target group
Το newsletter δημιουργείται αφού πρώτα γίνει έρευνα γύρω από το κοινό στο οποίο θα απευθύνεται. Αφού προσδιοριστεί το target group, λαμβάνονται υπόψη διάφορα χαρακτηριστικά του, όπως η ηλικία, το μορφωτικό επίπεδο, το φύλο κτλ., έτσι ώστε ο σχεδιασμός του newsletter να ανταποκρίνεται στο συγκεκριμένο προφίλ.
2. Δημιουργία Λεκτικών
Με βάση πάντα το image και τη φιλοσοφία της εταιρείας θα γίνεται και η δημιουργία των λεκτικών κομματιών. Έξυπνες και περιεκτικές ατάκες επιλέγονται, προκειμένου να μεταδίδουν το πνεύμα της εταιρείας, να παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες, αλλά να κινούν και το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού.
3. Επιλογή φωτογραφιών και εικαστικών
Κατόπιν επικοινωνίας με τους υπευθύνους της εταιρείας, μπορούν να συμπεριληφθούν επιλεκτικά στο newsletter κάποιες φωτογραφίες. Επιπλέον, γίνεται και ο σχεδιασμός κάποιων εικαστικών που ανταποκρίνονται στο image της επιχείρησης.
4. Συλλογή emails για αποστολή newsletters
Θα γίνει συλλογή emails απο ενδιαφερομενους που θέλουν να λαμβάνουν το ενημερωτικό δελτίο και θα αποστέλλεται 1 φορά το μήνα.